суботу, 25 травня 2013 р.

Прощавай школо

«Прощальний   бал»
























Сценарій шкільного випускного вечора
       «Прощальний   бал»
2013рік
01. Фанфари
02. Вихід ведучих
03. Фон - Мелодія на слова
Ведучий 1. Всечесніший отче! Шановні батьки, любі вчителі, дорогі гості!

Ведучий 2. Доброго і незабутнього вечора ми бажаємо усім, хто зібрався сьогодні на подвір’ї Вороблевицької школи !

Ведучий 1.  Сьогодні справді незвичайний  вечір. Сьогодні – останнє шкільне свято для наших  випускників, вечір їхнього прощання зі школою.

Ведучий 1. Святкове подвір’я   затихло в чеканні.
Ось вона – неповторна й хвилююча мить.
Наші учні найстарші на бал цей прощальний
Невпізнанні зайдуть, щоби всіх підкорить!

Ведучий 1. Ми запрошуємо випускників Вороблевицької  загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів  2013 року! І класного керівника Мартиніва Олега Володимировича!

Ведучий 2. Зустрічаємо їх бурхливими оплесками!
04. Вихід випускників
05. Фон - Вихід класного керівника
Ведучий 1. Земля буяє в зелені, в цвіту,
               Оновлюється, квітне все довкола.
               Своє майбутнє – зміну молоду –
               Благословляє перша школа.

Пісня 100% щастя

16. Фон – Гості
Ведучий 1. Прощатись травень поспішив,
Бузком  кивнувши при нагоді,
На свято гостей запросив
Ми їх представимо сьогодні.

Ведучий 2.  До нас на свято завітали:
·       ___отці________________________________________________________________________________________________________________________________________
·       ________________________________________________________________________

10. Фон – Слова про директора

Працю директора не зміряєш ніяк,
і результат її ти не побачиш.
Він нас  дітей навчав аби  не як –
життєві нам розв’язує задачі.
Шановний Михайле Ярославовичу ми хочемо запросити  Вас до слова.
11.Фон – Говорить директор
(Слово надається директору школи)
Ведучий 1.   Сидять гурточком гості урочисті,
Про ваші долі, певно гомонять.
І мабуть, у хвилину цю врочисту
Слова напуття хочуть Вам сказати.

Ведучий 2.   Дорогі гості, ми надаємо Вам слово!

Ведучий 1.  Гучними оплесками зустрічаємо наших шановних гостей!
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(Виступи. Квіти гостям)
У нас є шкільна традиція . Наших випускників прийшли сьогодні привітати випускники 2012 року. Просимо!

17. Пісня – Николишин Ірина  і Кривецький Віталій
 Фон – Слова
 Музика луна в вечірній тиші
Та фанфар останні позивні...
А на серці терпко, як ніколи:
Ти ще учень й одночасно - ні.

 Ой, куди світанок дня покличе,
Поведе куди він завтра вас?
І щемить чекання на обличчі,
І звучить прощальний ніжний вальс.

Наші випускники подарують нам усім прощальний вальс зі школою
19. Вальс
20. Фон - Слова
Ведучий 2. Погодься, наші випускники сьогодні прекрасні, як ніколи!

Ведучий 1. Звичайно, особливо випускниці! І це не дивно, адже сьогоднішній день для них чи не найзнаменніший за всі їх 17 років.

Ведучий 2.  Вони чекали на цей день з таким хвилюванням, вони мріяли про нього, вони не раз бачили його в своїх снах, вони готувались до нього наполегливіше, ніж до випускних іспитів.

Ведучий 1.  І нам всім хочеться, щоб цей день став для них справді незвичайним, дивовижним, казковим. Щоб кожен з них відчув себе сьогодні принцом чи принцесою на чудовому балу.

Ведучий 2.  І як на справжньому балу, ми проведемо вас сьогодні у різний час, де ви зустрінетесь з дорогими для вас людьми, поринете у світ музики, будете вислуховувати компліменти і приймати привітання. 

Ведучий 1.  А розпочнемо ми наш святковий бал із зали Спогадів.
22. Фон – Вихід «першокласників»
Вчителька  (святково). Дорогі мої діти, сьогодні у вас найщасливіший день у житті. Ви ...
Перший учень  (по дитячому).А у мене найщасливіший день – це день мого народження, тому що всі мені дарують подарунки.
Другий учень  (сюсюкая). А мені дарують подарунки та ще й великий, великий торт і багато, багато чого смачненького.
Вчителька . Ну добре, добре. День народження – це гарне свято, але ж сьогодні ви прийшли до школи – перший раз у перший клас!
Третій учень . А я, я не перший раз прийшла. Я з сестричкою уже приходила!
Четвертий учень. І я приходила з мамою, коли її із-за братика в школу викликали!
П’ятий учень. А я, я знаєте з ким був…
Вчителька. Добре, добре про це ви мені розкажете трішечки пізніше. А зараз ми з вами повинні навчатися читати, писати і рахувати.
Перший учень  А я уже вмію читати і писати.
Другий учень (голосно перебиваючи). А я рахую краще ніж ти. Я можу рахувати до тисячі.
Вчимтелька Тихіше, тихіше, дітки, Ми з вами...
Третій учень. А я до мами хочу….
Четвертий учень. А я їсти хочу
П’ятий учень. А я, взагалі, нічого не хочу – я все знаю.
Вчителько (хватаючись за голову). Боже, ну що я буду з вами робити?!

Ведучий . Шановні , щойно на футбольному стадіоні села здійснив посадку авіалайнер Гаїті – Вороблевичі! Спеціально на наш випускний прибули гості з казкового острова Гаїті. Зустрічаємо їх бурхливими оплесками!
33. Танець Фантазія
Вчений муж: О диво!
Які вродливі лики бачу я!
Яке прекрасне і юне пагіння людське!
Який щасливий світ нині,
А в ньому оці отроки!
Ти записав, Писарю?
Писар: Так, Вчений муже.

Вчений муж:    Читай!
Писар:  Ви в світ прийшли успадкувати славу,
Діла, і думи, й чесні мозолі,
Батьків велику полум’яну справу,
Що захистила правду на землі.
Вам не дрімать на тихому причалі,
Не виливать в кімнатній тишині
Свої дрібненькі втіхи і печалі
В меланхолійні вірші і пісні.
Нехай серця не знають супокою,
Хай обганяють мрії часу біг,
І ваша юність буде хай такою,
Щоб їй ніхто не заздрити не міг.

Вчений муж:  Дуже добре, Писарю!
Ми довгу дорогу здолали, йдучи до випускників.
Треба ж подарунок їм, щоб про цей день пам’ятали.
34. Танок «Пірати»

Сьогодні на нашому святі дуже багато гостей.
І це не дивно, адже кожен хоче привітати випускників Вороблевицької школи 2013 року. Отже зустрічаємо  чарівну Леді Мері із своїми вихованцями !
37. Танок «Леді Мері»

68. Фон - Слова
ведуча. Нема нічого святішого за батьків, нема нічого важливішого за батьківське благословення.

Ведучий. Шановні гості, просим тиші,
Послухаємо  батьківські звертання.
А їх слова сьогодні найпалкіші,
І найщиріші їхні побажання.
(Батьки піднімаються на сцену з рушниками, роблять арку з рушників, стелять рушники під ноги дітям.)
Вихід батьків
70. Фон – Слова батьків

Мати: Дорогі наші діти, найкращі для нас,
Ми бажаємо щастя і долі.
Вам сьогодні з дитинством прощатися час,
А життя – не стежинка у полі.

Мати А життя – це дороги тернисті не раз.
А життя – це не сміх і не жарти…
Та не бійтесь нічого, у добрий вам час,
Світ – чарівний, і жити вам варто.

Мати: Все здолати потрібно вам буде не раз,
Не впадайте у відчай, боріться!
Йдіть сміливо ! У добрий вам, діточки, час!
Мрія кожного з вас – хай здійсниться.

Мати: Не бійтеся, рушайте в путь сміливо
Й дитинну свіжість душ не розгубіть,
І пам’ятайте, що життя — це диво,
Тому його шануйте й бережіть.

Мати: Хай юність проминає швидкоплинно,
Усе міняє і міняє час,
Та чисті думи і душа дитинна
Ніколи хай не залишає вас.
Батьки
Доле! Де ти? Відгукнися!
Нашим дітям посміхнися.
Дай вдачу доброї людини,
Дай їм щастя, вірне, лебедине.
Жива традиція народу України
Зерном пшеничним у дорогу проводжать
І рушником, що вишитий червоним,
Дорогу у майбутнє вистелять.
Ідіть же, діти, в світ по рушниках розшитих,
Нехай дорога вам квітками розквіта.
Червоний колір хай життя лише дарує
На щастя, на любов, на долю, на літа.
Хай щедрою для вас земля вкраїнська буде,
Вона зуміє всіх дітей своїх зігріть.
На радість і па труд ми вас благословляємо
І по правді, так, як слід, на цій землі живіть.
Пісня Сімейний скарб
ВИПУСКНИКИ

1.Ну от і все. Останній день і мить,
Остання зустріч, погляди зріднілі
Душа болить, сльоза в очах тремтить
Учнівські роки в вирій пролетіли.

2.Ну от і все, це та остання мить,
Яку ніхто у гості не чекає.
До нас вона розлукою спішить
І нас усіх сьогодні розлучає.

3.У серці моєму зараз не страх, 
В ньому смуток терпкий оселився. 
Кришталева сльоза забриніла в очах, 
Бо прощаюся з тими, з ким ріс і учився. 

4.У велике життя вирушаємо,
Зараз ми засмутились до сліз,
Рідна школа всіх нас проводжає
І рядки світлооких беріз.

Пісня Останній раз

5.Учителько перша! Зібрались ми нині,
Щоб дяку і шану віддати тобі.
За ласку, за мудрість, бо кожній дитині
Ти частку душі залишила в житті.

6.Така вже доля вчителю твоя-
Зустрітись. Аби згодом попрощатись,
 І серця в серце перелить добро
 Й учителем навіки залишатись.

Пісня  Вчительська доля

7. У хвилину радості й печалі
У нас були  вірні помічники.
Ми дружню руку завжди  відчували,
Бо поряд з нами були класні керівники.
________________________________________
_________________________________________
8.Дорогі наші класні керівники!
Хороших слів сказали ви немало,
Ще більше добрих справ зробили ви,
Ви нам любов свою подарували,
Ми стали вам, мов рідними дітьми.
9.Вчителі рідненькі, людяні і щирі
Ви завжди уміли нам допомогти.
Всі ми намагались жити завжди в мирі,
Всім нам так хотілось чогось досягти.

10.Ваш досвід буде нам допомагати.
й на кожному з життєвих перехресть
Ми з впевненістю зможемо сказати,
Що збережемо свою і школи честь!

54. Пісня –_Дякую тобі рідна школо
55. Фон – слова
11.Юність наша – пора непроста і примхлива,
То сміється, то плаче гіркими слізьми.
Все буває, повірте, і сонце, і злива,
Перешкод нам не буде, бо поряд батьки.

12.Я пам'ятаю мамо, як в дитинстві
Мої ти ніжки цілувала
Як мріяла ти над колискою
І в очі мої зазирала.

13. Ти пам'ятаєш вересень в сльозах
Як не хотіла я до школи йти,
Як ти збирала на моїх устах
Сльозинки, що солоними були.

14. Ти промовляла: «Доню, не журись,
життя прожить - не поле перейти!»
Забудь образи.  Мамо,  усміхнись.
Завжди ми будем разом - я і ти.

15.Пробач мені, моя голубко сиза,
Що не сказала  досі ці слова,
Що я не слухала, коли мене ти так просила,
Що через мене плакала, пробач!

16.Не печалься, не журися, мамо,
Усміхнись і не корись жалю.
Натинає доленька вітрила,
Шепочуть губи: "Я тебе люблю".

Пісня  _Мамо

17.Уклін тобі, мій рідний тату,
За те, що ласка в тебе є.
Нехай же рідну нашу хату
Біда і горе обмине.
18.За те, що можем мирно жити,
За те, що нас ти бережеш,
За те, що вмієш нас любити.
То ж будь щасливим ти без меж.

19.Любий батько – глава мого роду,
Ти навчив розуміти і зло, і добро,
Де не буду – до тебе прийду на пораду,
Знайду вірну стежину, як би там не було.

20.Сивочолий дідусь
Глава нашого роду
Ти навчив розуміти  і зло і добро
Де не буду до тебе прийду на пораду
Знайду вірну стежину , як би там не було.

21.А зозуля кує і рахує вам роки
Я рахую їх теж, як стою в самоті
Я, цілую, бабусю, твої стомлені руки,
 Я вклоняюсь низько твоїй доброті.

22.Провчилися з нами і мами, і тата
Бабуся ,дідусь переходячи з класу у клас.
Їм правила всі довелося згадати
І навіть уроки робили за нас.

23. На батьківські збори ходили матусі,
Хоч, правда, і тато був раз, може два.
А що було після – сказать не беруся,   
Не можу дібрати культурні слова.

24.Були в нас «проколи». Ну що ж тут робити?
Щоденнику, друже, ми винні – прости!
Не раз довелося тебе нам губити –
Ми ж вас шкодували, шановні батьки!

25.Батьки у майбутнє торують нам шлях,
І бачать себе у дорослих дітях.
Любов нашу, вдячність даруємо їм,
Здоров’я і щастя бажаємо всім.

26.Дозвольте батьки нам для вас заспівати.
Піснями подвір’я оце заквітчати
 Для тата, найкращої в світі матусі.
А ще дідусеві і любій бабусі.

Пісня-Журавлі
27.Ми тепер молодшим хочем побажати
З гордістю прожити не один ще рік.
Може, й не повірите, - будете ридати,
бо таку ще школу не знайдеш повік.

28. Дякуємо, школо, за твоє проміння,
За твоє ласкаве батьківське тепло.
Пагони науки... Доторки сумління...
Праця й відпочинок – все у нас було.
Пісня Школа, школа

Шановні випускники! Підійдіть до Батька! До Матері! Вклоніться їм за їхню турботу і ласку, подякуйте їм щиро за все. Ваші батьки заслужили такої подяки і запросіть найдорожчих людей на вальс вдячності
 72. Фон – Слова
 Все має свій початок і свій кінець.

  І наш святковий випускний бал теж підходить до завершення.
Ведучий 1. Вечір цей святковий і врочистий
Сплинув так, як з гір стрімких вода.
Через п’ять, чи може десять років
Ви повернетесь до рідного гнізда. 

Ведучий 2. То ж дай вам Бог в здоров’ї й щасті жити,
На цій землі знайти себе в труді,
До мрії дотягнутись, долетіти.
То ж сміло в путь, поки ще молоді!

Ведучий 1. Гучними оплесками проводжаємо наших випускників!

Ведучий 2. Ми не говоримо Вам «До побачення», ми вам кажемо «До нових зустрічей»!

Пісня  Хай щастить! 

Немає коментарів:

Дописати коментар