середу, 26 листопада 2014 р.

Відкритий урок у 2 класі на тему "Розмічання на папері і картоні за допомогою шаблонів, клітинок на папері." ( підготувала вчитель початкових класів Буга І.І.)












Розмічання на папері і картоні за допомогою шаблонів, клі­тинок на папері.
 Об'єкт праці. Виготовлення дидактичного матеріалу.

Мета. Формувати знання учнів про розмітку. Удосконалювати вмін­ня обводити по контуру силует деталі. Виготовити картки.

 Матеріали та інструменти. Тонкий картон, кольоровий папір, аркуш паперу із зошита в клітинку, ножиці, клей, шаблони, зразок картки, технологічна картка, лист від дошкільнят.

I.    Підготовка робочих місць.
II.     Організаційний момент.
III.      Повідомлення теми і мети уроку.
Діти, на перерві нам передали лист. Його адресовано вам, уч­ням 2 класу.

Дорогі другокласники! Привіт вам шлють хлопчики і дівчатка із дитячого садочка «Червона калина». Нам тут весело живеться: ми всі дружно граємось, співаємо, дізнає­мося багато цікавого. Нам дуже добре.
Але всі ми мріємо про школу. Хочемо вчитися, щоб бути Всезнай­ками і Всевмійками. Ми вже в садочку готуємось до школи: вчимо букви, звуки, цифри. Але для занять з математики нам дуже потрібні картки, за допомогою яких ми швидко вивчили б цифри. Дуже про­симо, виготовіть їх нам, будь ласка.
Вихованці старшої групи та їх вихователі.

  Ну що ж, допоможемо дітям із дитячого садочка і виготовимо для них картки.

IV.    Розгляд зразка.
  Вони передали ось такі зразки карток. Розгляньте їх.

V.     Технологія виготовлення виробу.
  Виготовляємо основу картки. Для цього спочатку беремо аркуш із зошита в клітинку і робимо розмітку.
1.    Зверху відкладаємо 16 клітинок (8 см), бокові сторони по 20 клітинок (10 см).     
2.    Від бокових сторін в середину відкладемо по 4 клітинки (2 см), тоді вниз - по 8 клітинок і знову до середину на кут. Вирізаємо по накреслених лініях. Шаблон картки готовий. Цю розмітку накла­даємо на тонкий картон так, щоб верхня сторона і ліва співпадали (з метою економії картону). Лівою рукою міцно тримаємо шаблон, а правою точно обводимо по краю. При цьому олівець має бути трішки нахилений до краю. Наступний шаблон накладаємо близенько до попереднього зображення. Таких карток має бути 10.
3.     Під час вирізування потрібно слідкувати, щоб ножиці різали точно по зображених лініях.
4.     Користуючись шаблонами, вирізаємо цифри і предметні ма­люнки.
5.   Коли все повирізували, починаємо клеїти. Спочатку, за зразком, приклеюємо цифру, а тоді — відповідну кількість предметних малюнків.
VI. Планування наступних трудових дій. Відбір матеріалів та інструмен­тів. Закріплення нового матеріалу.

VII.     Правила техніки безпеки і гігієни праці.
Інженер з техніки безпеки нагадує правила, яких потрібно дотри­муватись під час користування ножицями.
VIII.      Самостійна робота.
Фізкультхвилинка.
Щось не хочеться сидіти,
треба трохи відпочити:
рука вгору, руки вниз,
на сусіда подивись.
Руки вгору, руки в боки
і зроби чотири кроки.
Вище руки підніміть
і спокійно опустіть.
Розведіть їх в сторони.
Плесніть, діти, кілька раз,
за роботу — все гаразд.
IX.    Продовження самостійної роботи.
Виготовлені картки діти вкладають в конверти і відносять після уроків у дитячий садок.

























Немає коментарів:

Дописати коментар